-->

dinsdag 21 februari 2012

Video blog Feb 16, 17 & 18 | 2012

5 opmerkingen:

  1. hahaha cool :D Vooral leuk om de straatmuzikanten te zien. En Van Halen in een recordstore! Win! ;)

    En eh.... Russians look scary??? hahahaha lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Zie met gretige ogen hoe het daar is, en ik hoop dat mijn verwondering nog minder dan de helft is als die van jou en je dat tot het einde van de reis zult ervaren!:) veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel Jeroen, komt goed. Het is wel enorm overweldigend en daardoor ben je wel snel uitgeput en dat negeer ik wel een beetje :p
    en Annalotte de russen zijn echt eng hoor, die vrouwen kijken heel nors en roepen YOU WAIT HERE en dan weet je dus niks over je vlucht en moet je ineens naar china en weet je niet wat er daarna gebeurt :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pffoe wat een reis zeg, hoeveel kan er misgaan zeg. Maar je bent er! Leuk om te zien, het straatbeeld, alle lichtjes enzo, ziet er uit als Time Square, maar dan all over the place!
    Ik vond die russische man er eigenlijk best aardig uitzien, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha ha xD your video made me cry actually. When the plane arrived in Tokyo lol xD I'm getting so emotionated because in 2 years (god,that's so far away) I'm moving in Tokyo for studies then work . . I can barely wait. You are so lucky to visit Japan NOW . Have fun there :3

    BeantwoordenVerwijderen